søndag 8. mars 2009

Pelé da Praia

Hvis dokk går inn på dette klippet så ser dokk et lite opptak som blei gjort ca 2 uker itte at eg kom te Rio de Janeiro. Det e et intervju av Pelé som drive ein volleyballskole og et lite intervju av meg i slutten (mm, ganske stas).

http://tvjam.ig.com.br/blitz5

Eg komme seinere med litt mer oppdateringer. Har hatt besøk av Hanne, syskenbarnet mitt, va veldig kjekt!! Ellers har eg komt i gang med praksisen som e ganske utfordrende og spennende. Sga skrive mer om den seinere!

For øyeblikket e eg og uten mobil.

2 kommentarer:

  1. Skjønte riktignok svært lite av filmen, men veldig kult, Anja! Ser digg ut med sol, strender og beachvolley :)Kos deg masse!

    SvarSlett
  2. Hehe, moro med tv, anja! Ser ut som om du har det bra for tiden, håper det går bra med språket og alt sånt på praksis-stedet ditt. Vi snakkes!

    SvarSlett